HTML

Krumplibogár blog

"...Ami a krumplibogarakat illeti, el kell, hogy keserítsem rovar, azon belül is bogárrajongó eddigi számos olvasómat, ugyanis több szó (talán a megígért párzási szokásokon kívül) nem fog esni a burgonyazabálókról. De akartam egy hasonlót mint a canesten reklám. :)... Remélem semmiképpen sem saját magam biográfiájába fog belefulladni a dolog, bár Jim "hétköznapi" gondolatai nagyon szimpatikusak, ha eszembe jut ilyen vicceset írni, akkor leírom. Bármiről bármit leírok majd ha jónak látom. Az énközpontúság nagyrészt ebben fog megnyilvánulni. Abban, hogy én írom, az én véleményemet írom le, és azt írom le amit én akarok.:) ... korántsem lesz annyira izgalmas, szívhez szóló mint a Bridget Jones naplója (akinek a neve helyes leírása nagyon veszélyes) és a háztetőn való maszturbációs élményeimet se fogom leírni, mint a Kosaras naplójában, sajnos tériszonyom van. A többit majd meglátjuk."

Friss topikok

Archívum

2010.05.17. 15:59 krumplibogár

Burgonya rap

"Szexuálisan zaklatott a Pittsburgh Steelers irányítója. Nem biztos, hogy ő volt, de nagyon hasonlított rá. Még jó, hogy a Steelers a kedvenc csapatom!"

"Ó, milyen klassz nap ez a mai! Azt, hiszem megreggelizem, megetetem a kutyát, aztán gyúrok egyet. Nem mégsem. Mivel ilyet sosem csinálok, mindenki azt hiszi majd rólam, hogy begolyóztam..."

"Imádom a pingvineket! Sokkal kedvesebb állatok, mint a vadászgörények. Azok legfeljebb egy percig kötnek le. A pingvinek viszont viccesek. Megyek, veszek is egyet, és berakom a frigóba."

"Mindenki megnyugodhat, a szakítás nem vette el az eszemet. Legfeljebb eltérített. A baj csak az, hogy nem tudom , merre. Nincs valakinek egy agya? Csak kölöncsönben persze!"

Jim Carrey

Ami a krumplibogarakat illeti, el kell, hogy keserítsem rovar, azon belül is bogárrajongó eddigi számos olvasómat, ugyanis több szó (talán a megígért párzási szokásokon kívül) nem fog esni a burgonyazabálókról. De akartam egy hasonlót mint a canesten reklám. :)

Jogos a kérdés (megkérdezem, hogy tényleg jogos legyen a gondolatmenet további folytatása), hogy akkor mi lesz a téma. Szóval, mi lesz a téma? Remélem semmiképpen sem saját magam biográfiájába fog belefulladni a dolog, bár Jim "hétköznapi" gondolatai nagyon szimpatikusak, ha eszembe jut ilyen vicceset írni, akkor leírom. Bármiről bármit leírok majd ha jónak látom. Az énközpontúság nagyrészt ebben fog megnyilvánulni. Abban, hogy én írom, az én véleményemet írom le, és azt írom le amit én akarok.:) (Emberi tulajdonságaimról pár szót: majdnem nagyon ideges és zaklatott lettem az imént, mert azt hittem kitöröltem az egész, eddig írt kis monológom, de nem, mert én a blog.hu-t használom, ajánlom mindenkinek a blog.hu-t, mert kilépés után is tárolja az el nem mentett szöveget.) Szal, épp azt akartam írni, mielőtt hülye voltam, hogy korántsem lesz annyira izgalmas, szívhez szóló mint a Bridget Jones naplója (akinek a neve helyes leírása nagyon veszélyes) és a háztetőn való maszturbációs élményeimet se fogom leírni, mint a Kosaras naplójában, sajnos tériszonyom van.

A többit majd meglátjuk.

"Az ivarérettséget hathetes korában éri el. A párzási időszak tavasz végétől késő nyárig tart. A nőstény, a 2500 petéjét 20-80-as csomókban rakja le, a növények levelein. A petéből való kifejlődés 10-14 napig tart. Kikelés után, a lárva pirosas-rózsaszínű fekete pettyekkel, később sárgává válik. Két-három hét alatt teljesen kifejlődik, ezután a földbe ássa magát és bebábozódik. Rögtön a kikelés után rágni kezd. Egy nyáron akár három generáció is kifejlődhet."

-Mennyire szeretem a krumplit?

-Nagyon szeretem a krumplit.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://krumplibogarblog.blog.hu/api/trackback/id/tr592010384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása